Waktu Latihan

Gelanggang Naga Rantau - UMP

Gambang : Selasa dan Khamis (Blok W)

Pekan : Selasa dan Rabu (Pusat Aktiviti Pelajar)

Masa : 9:00 malam

Demo | Hari Terbuka Kelab dan Persatuan

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Hari terbuka kelab dan persatuan anjuran UMP sendiri merupakan hai terbuka dimana semua pelajar dijemput hadir untuk mendaftar kan diri dimana-mana persatuan atau kela yang diminati. Semua kelab dan persatuan diberi peluang untuk membuat demo untuk menunjukkan aktiviti-aktiviti yang sering dilakukaan didalam sesebuah kelab dan persatuan. Oleh itu, pihak PSSGM UMP mengambil peluang untuk mempersembahkan beberapa buah silat ketika program itu berlangsung.

Hari Terbuka ini berlangsung pasa 18 dan 19 September 2012. Aktiviti ini berlangsung di 2 tempat iaitu pada 18/9 dijalankan di UMP kampus Gambang, manakala tarikh berikutnya berlangsung di UMP kampus Pekan.

Booth PSSGM UMP Gelanggang Naga Rantau, mendapat sambutan yang baek daripada para pelajar. Para senior berusaha menarik minat pelajar-pelajar yang baru pengambilan sesi 12/13. Turut menarik minat para pelajar baru menyaksikan persembahan daripada anak buah en. Shaiful Hakim yang berasal dari France, Julien yang mempersembahkan Kerambit.

UMP GAMBANG : -click on photos to enlarge-





UMP Pekan : -click on photos to enlarge-





sekian -

No comments: